Zielona szkoła 2014 klasa IIIc

Zielona Szkoła 2014

W czerwcu wraz z moją klasą 3c wyjechałam na zieloną szkołę do Świeradowa Zdroju.
Po drodze zwiedziliśmy Zamek Czocha. Był piękny! Po dojeździe rozgościliśmy się w Domu Wczasów Dziecięcych. W następne dni odwiedziliśmy Wodospad Szklarka, Leśną hutę szkła, Muzeum Ziemi, Pijalnie wód mineralnych, Czarci młyn i jechaliśmy kolejką Gondolową na Stóg Izerski. Był grill, dwie dyskoteki i dwa konkursy: wiedzy i sprzątania. Nie zdobyłam nagrody ale zdobyłam szczyt Zajęcznik i wspaniałe pamiątki!
Bardzo miło wspominam tą zieloną szkołę, mam nadzieję, że jeszcze kiedyś tu wrócę.

Zosia Matejuk
kl. 3c
Zielona Szkoła
Drugiego czerwca wyjechaliśmy z klasa i Panią Kasią – wychowawczynią do Świeradowa Zdroju, w ramach zielonej szkoły. Mieszkaliśmy w Domu Wczasów Dziecięcych. Byliśmy tam pięć dni. Spaliśmy w pokojach pięcio osobowych. Codziennie jakiś pokój miał obowiązek przygotować śniadanie, obiad lub kolację a potem posprzątać po posiłku. Jedzenie było pyszne. Codziennie chodziliśmy na wycieczki. Byliśmy w Szklarskiej Porębie, wjeżdżaliśmy kolejką gondolową na Stóg Izerski, widzieliśmy też Zamek Czocha i Hutę Szkła. Byliśmy w Czarcim Młynie i wchodziliśmy na najwyższy szczyt Świeradowa Zdroju. Byliśmy też w Domu Zdrojowym. Dom Zdrojowy to pijalnia wód mineralnych. Najbardziej podobało mi się jak byliśmy na wycieczce w Szklarskiej Porębie i jak wjeżdżaliśmy kolejka gondolową na Stóg Izerski. We wtorek wyszliśmy na boisko. Zostałam królowa strzelców zielonej szkoły. Bardzo mi się podobało i jestem zadowolona.