Previous Next

Projekt edukacyjny “EMOCJA”

Nasza szkoła bierze udział w  międzynarodowym programie edukacyjnym “EMOCJA”, który wspiera rozwój emocjonalny i społeczny dzieci i młodzieży.

Opis programu:

5 razy do roku nauczyciele skupiają się, na nauczaniu jednej wartości zgodnie z harmonogramem projektu. Dobór odpowiednich metod pracy ma na celu pobudzenie uczniów do zdobywania wiedzy i umiejętności. Scenariusze oraz materiały są dostarczane do nauczycieli poprzez platformę projektową. Zadaniem nauczyciela prowadzącego jest zrealizowanie modułu przy użyciu dostarczonych przez organizatorów materiałów oraz wypełnienie formularza ewaluacji po każdym module.

Opiekunem projektu w naszej szkole jest pani Natalia Stępień

 

Harmonogram zebrań z rodzicami – wrzesień 2021 ze zmianami!

Zebrania z rodzicami wrzesień 2021 SP 64

Odbiór pozostawionych ubrań – butów.

Bardzo proszę rodziców oraz uczniów o odbiór pozostawionego w szkole obuwia.
Buty będą wystawione w kartonach po obu stronach wiatrołapu głównego wejścia
do końca tygodnia tj. do 10 września.

Lista osób przyjętych do SP 64 z podziałem na klasy

Lista osób przyjętych z podziałem na klasy

Lista uczniów przyjętych do szkoły.

Lista uczniów przyjętych na rok szkolny 2021/2022

Rozpoczęcie roku szkolnego 2021/2022

Dyrektor szkoły zaprasza wszystkich uczniów na rozpoczęcie roku szkolnego i spotkanie z wychowawcami w salach  wg harmonogramu:

g. 9.00

kl. 2a – s.23 p. Katarzyna Nowicka

kl. 2b – s. 25 – p. Danuta Lisowska

kl. 2c – s. 24 – p. Izabela Różalska – Miaskiewicz

kl. 4a – s.16  p. Alicja Rusyniak

kl. 4b – s. 15 p. Edyta Sałasznik

kl. 4c – s. 14 p. Katarzyna Tyszka

kl. 4d – s. 18 p. Bernadeta Kwaśniewska – Śliwka

kl. 5a – s. 26 p. p. Piotr Jaroński

kl. 5b – s. 17 p. Nel Gieszczyk

kl. 5c – s. 27 p. Tomasz Siwek

g. 10.00

kl. 3a -s.12 p. Marta Krajewska

kl. 3b – s. 13 – p. Beata Rulewicz

kl. 3c – s.11 – p. Iwona Lipska

g. 10.30

kl. 6a – s. 22 p. Agnieszka Bagińska

kl. 6b – s. 17 p. Łukasz Antczak

kl. 7a – s.21 p. Izabela Apanel

kl. 7b – s. 20 p. Małgorzata Lipowska

kl. 7c – s. 16 p. Magdalena Kuczma

kl. 7d – s. 15 p. Magdalena Werno – Sierszeń

kl. 8a – s.14 p. Małgorzata Musztyfaga

kl. 8b – s. 18 p. Agnieszka Walczak

kl. 8c – s.27 p. Dominika Śmigielska

kl. 8d – s.26 p. Ewa Baran

kl. 8e- s. 5 p. Magdalena Korczak

Uczniów klas pierwszych wraz z jednym towarzyszącym rodzicem zapraszamy do sali gimnastycznej wg harmonogramu:

godz. 10.00 – kl.1a p. Edyta Szczepańska

godz. 10.30 – kl.1b – p. Alicja Drozd

godz.11.00 – kl.1c – p. Bożena ślusarska

Po krótkim spotkaniu w sali gimnastycznej uczniowie z klas pierwszych udadzą się z wychowawcami do klas.

 

Informacje bieżące

Szanowni Państwo,

  • plan lekcji cały czas jest układany – zostanie podany w przyszłym tygodniu, w związku z tym karty zapisu do świetlicy będzie można uzupełnić o godziny przebywania dziecka w świetlicy na początku września
  • od 24.08 przy portierni znajdują się dwie skrzyneczki “obiady” i “świetlica” – do 27.08   od godz. 7.00 do 15.00, a w dniach 30.08 i 31.08 w godz. 7.00 – 18.00 można wrzucać karty zapisu dziecka zarówno do świetlicy, jak i na obiady; rodzice uczniów klas 1 mogą również przekazać karty na spotkaniu z dyrektorem
  • harmonogram rozpoczęcia roku szkolnego zostanie zamieszczony na stronie szkoły w czwartek 26.08
  • listy z podziałem klas 1, zgodnie z harmonogramem rekrutacji, zostaną opublikowane 31.08 w holu szkoły i na stronie internetowej
  • listy dzieci przyjętych do pozostałych klas zostaną zamieszczone w holu szkoły i na stronie 27.08

Do wszystkich Rodziców- trwają zapisy na obiady.

Szanowni Państwo!

Jak co roku zgłoszenie dzieci na obiady przyjmujemy na formularzu zamieszczonym poniżej,  tylko w oryginale, najpóźniej do 3 września.

Dokument należy wrzucić do skrzynki na portierni.

Szkoła nie wydaje druków. Proszę o przygotowanie dokumentu we własnym zakresie.

Proszę o czytelne wpisanie adresu mailowego ( drukowanymi literami ).

Indywidualne numery kont do wpłat pozostają bez zmian.

Rodzice nowych uczniów otrzymają numer rachunku drogą mailową.

Proszę o terminowe wpłaty za obiady do 10 dnia każdego miesiąca.

Stołówka szkolna rozpoczyna wydawanie posiłków w poniedziałek 6 września 2021r.

Wszystkie dzieci, które zostaną zapisane na nowy rok szkolny, posiadające nadpłatę za poprzedni rok będą miały odliczenie automatycznie we wrześniu.

W 2021 r. usługi cateringowe na rzecz szkoły świadczy firma  KANZEON.

karta zapisu na obiady 2021-2022

 

Karta zapisu do świetlicy szkolnej 2021/2022

Nowa karta zapisu dziecka do świetlicy szkolnej

SPOTKANIE DLA RODZICÓW UCZNIÓW KLAS 1

Szanowni Państwo,

w dniu 26.08.2021r. o godz. 17.00 zapraszam Państwa na krótkie spotkanie organizacyjne; w związku z trwającą pandemią bardzo proszę, aby w spotkaniu uczestniczył jeden rodzic przyszłego pierwszoklasisty            ( obowiązuje maseczka)

Spotkanie dedykowane jest rodzicom lub opiekunom prawnym dziecka, odbędzie się w sali gimnastycznej.

Podczas spotkania będziemy przyjmować karty zapisu do świetlicy i na obiady. Obie karty zostaną umieszczone na stronie szkoły w poniedziałek 23.08.2021r.

Karolina Mitelska – dyrektor szkoły

Wyprawka do klasy I

Wyprawka do I klasy

Piórnik: 2 ołówki miękkie, gumka, temperówka, zaokrąglone nożyczki, klej w sztyfcie, linijka, kredki ołówkowe.

Zeszyty podpisane na przedniej okładce: 2 zeszyty w trzy linie (do edukacji polonistycznej), zeszyt w kratkę (do edukacji matematycznej), zeszyt w kratkę (do edukacji przyrodniczej),

Podpisane materiały plastyczne: blok rysunkowy biały A4, blok rysunkowy kolorowy A4, blok techniczny biały A4, blok techniczny kolorowy A4, papier kolorowy, farby plakatowe, farby akwarelowe, 2 pędzelki o różnej grubości, kubeczek na wodę, plastelina, pastele olejne.

Strój gimnastyczny: biała koszulka, krótkie granatowe lub czarne spodenki, obuwie sportowe na białej gumowej podeszwie, białe skarpetki, worek na strój.

Inne: patyczki (liczmany), tekturowa teczka, wygodne obuwie zmienne, worek na buty.

Odbiór zaświadczeń z OKE

Drodzy Uczniowie,

po odbiór zaświadczeń z OKE z wynikami egzaminu ósmoklasisty zapraszam w piątek 09.07. w godz. 8.00 – 14.00

Zaświadczenie może odebrać uczeń lub rodzic, w przypadku braku możliwości odebrania zaświadczenia, proszę o kontakt telefoniczny z sekretariatem

Font Resize
Kontrast